پنجاب حکومت نے ملتان ڈویژن کے 15 کھیلوں کے ترقیاتی منصوبوں کے لئے 441 ملین روپے مختص کیے۔

30

 ملتان 13 جولائی(اے پی پی ): حکومت پنجاب کھیلوں کے بنیادی ڈھانچے کو بہتر بنانے کے لئے کوشاں ہے اور ملتان ڈویژن کے 15 کھیلوں کے ترقیاتی منصوبوں کے لئے بجٹ 2021-22 میں 441 ملین روپے مختص کر دیئے گئے ہیں ۔

 اے پی پی سے گفتگو کرتے ہوئے ڈویژنل اسپورٹس آفیسر (ڈی ایس او) رانا ندیم انجم نےکہا کہ پندرہ ترقیاتی منصوبوں میں سے تین میں سے تین نئے تھے جبکہ باقی اسکیمات باقی ہیں دو نئی اسکیموں میں سے پی سی 1 تیار کیا جارہا تھا اور امکان ہے کہ اس کو رواں ماہ میں منظور کرلیا جائے گا جبکہ اراضی کے معاملے کی وجہ سے اب تک ایک اسکیم میچور نہیں ہوسکتی۔

 انہوں نے کہا کہ کھیلوں کے یکساں کیلنڈر کو حکومت کی ہدایت پر تیار کیا گیا ہے اور اسے اپ لوڈ کیا جارہا ہے رانا ندیم نے آگاہ کیا کہ کھیلوں کی سرگرمیاں ستمبر سے مناسب طور پر بحال ہوں گی کیونکہ کوویڈ 19 کی وجہ سے سرگرمیاں رک گئیں ہیں اور کہا کہ میگا اسپورٹس ایونٹ بھی شہر میں منعقد کیا جائے گا ڈی ایس او نے کہا کہ دیہی علاقوں میں کھلاڑیوں کو کھیلوں کی سہولیات کی فراہمی کے لئے نرم و گرین پروجیکٹ کے تحت پلے فیلڈز لگائے جائیں گے۔

 انہوں نے بتایا کہ ملتان ڈویژن بھر میں 48 مقامات کی نشاندہی کی جاچکی ہے اور منظوری کے لئے صوبائی حکومت کو تجویز بھیجی گئی ہے شہر کا میگا اسپورٹس اپلفٹ پروجیکٹ ہاکی گراؤنڈ میں مصنوعی ایسٹرو ٹرف بچھا رہا تھا کیونکہ اس سال اس پراجیکٹ میں نظر ثانی ہونے کے بعد اس کے لئے 245 ملین روپے کے فنڈ رکھے گئے ہیں۔

 انہوں نے کہا کہ وہ خطے کے ہاکی کھلاڑیوں کو کھیلوں کی جدید سہولت فراہم کرنے کے لئے اس سال سے متعلقہ منصوبے کو مکمل کرنے کے لئے پوری کوشش کریں گے۔