سکھر؛ گورنمنٹ اسکول نمائش میں عالمی یوم اطفال پر تقریب منعقد

32

سکھر،21نومبر(اے پی پی): سندھ رورل سپورٹ آرگنائزیشن ( سرسو) اور یو ایس ایڈ  گورنمنٹ اسکول نمائش میں عالمی یوم اطفال کے موقع پر ایک رنگا رنگ تقریب کا انعقاد کیا۔

تقریب سے مہمان خصوصی کی حیثیت سے خطاب کرتے ہوئے ڈسٹرکٹ ایجوکیشن آفیسر سید صفدر علی شاہ نے کہا کہ بچے ہمارا قومی اثاثہ اور پاکستان کا مستقبل ہیں۔ انہوں نے کہا کہ بچوں کا عالمی دن نہ صرف بچوں کے حقوق کی توثیق کے لیے ایک بین الاقوامی معاہدے کا جشن ہے بلکہ ہم سب کے لیے ایک یاد دہانی ہے کہ بچے ہمارا مستقبل ہیں اور ہمیں ان کی صحت کو یقینی بنانے کے لیے ہر ممکن کوشش کرنے کی ضرورت ہے۔

سرسو کے سینئر منیجر نعمت اللہ شیخ نے حکومت سندھ کی تعریف کی جو بچوں کے حقوق کے لیے مل کر کام کر رہی ہے اور معیاری تعلیم کے دروازے کھول کر ان بچوں کو معاشرے کا کارآمد شہری بنانے کی کوشش کر رہی ہے۔ انہوں نے معیاری تعلیم کی فراہمی کی ضرورت پر زور دیتے ہوئے کہا کہ وہ مناسب توجہ دیکھ بھال اور پیار کے مستحق ہیں۔

انہوں نے سول سوسائٹی اور بالخصوص والدین پر زور دیا کہ وہ بچوں کے حقوق کے تحفظ اور جدید دور کے چیلنجز سے نمٹنے کے لیے بچوں کو بہترین تعلیم و تربیت فراہم کرنے کے لیے اپنا کردار ادا کریں۔

ہیڈ ماسٹر گورنمنٹ یو ایس ایڈ سکول نمائش نثار احمد کھوسو نے کہا کہ سرسو اور محکمہ تعلیم مشترکہ طور پر بچوں کے تعلیم کے حق کو نافذ کرنے اور سیکھنے کے لیے سازگار ماحول پیدا کرنے کے لیے مختلف اقدامات کر رہے ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ ہمیں احساس ہے کہ ہم تبھی کامیاب ہوں گے جب ہمارے بچے اسکول میں اچھی زندگی کے ساتھ ساتھ بہترین تعلیم بھی حاصل کریں گے۔

 بعد ازاں سندھ رورل سپورٹ آرگنائزیشن کی جانب سے ہیڈ ماسٹر نثار کھوسو کو ان کی بہترین خدمات کے اعتراف میں ایک تعریفی ایوارڈ بھی دیا گیا۔

تقریب میں طلبا، معززین، اساتذہ، محکمہ تعلیم کے افسران اور والدین کی بڑی تعداد نے شرکت کی۔